Podnabídka
Systém volitelných předmětů vychází maximálně vstříc zájmům žáků a požadavkům.
Ekopraktika (1h/týdně) – 9.r.
Volně navazuje na přírodovědná praktika, ale soustřeďuje se hlavně na práci s laboratorní technikou a rozvíjení dovedností žáka v chemické laboratoři školy. Školní pokusy jsou zaměřeny nejen na obor chemie, ale i na přírodopis a fyziku. Žáci se seznamují s ekologickými problémy naší krajiny a s možnostmi řešení těchto problémů, zkoumají životní prostředí v okolí Milovic, poznávají chráněné druhy rostlin a živočichů.
Sportovní aktivity (1h/týdně) – 6.,7. a 9.r.
Pohybové aktivity zaměřené na kolektivní míčové hry.
Praktika z přírodopisu (1h/týdně) – 6. a 7.r.
Praktické poznávání přírody v terénních podmínkách a práce s laboratorní technikou.
Výtvarné dílny (1h/týdně) – 6.r.
Zaměřuje se na práci v keramické dílně.
Žurnalistika (1h/týdně) – 6.,7. a 9.r.
Práce na školním časopise Tužka, rozhovory, práce s mediální technikou.
Konverzace v anglickém jazyce (1h/týdně) – 6.,7. a 9.r.
Předmět se zaměřuje na rozvoj komunikačních schopností, to znamená, aby žáci porozuměli mluvenému slovu a uměli pohotově reagovat v běžných každodenních situacích.
Základy šití na stroji
Ovládání šicího stroje, základy šití – používání různých druhů stehů, získání přehledu o materiálech.
Ateliér
Chceš si vyzkoušet různé techniky kresby, malby a grafiky? Láká tě umělecký obor a chceš si zkusit jak pracoval Picasso nebo Monet? Tak tento předmět je přesně pro tebe.
Konstruování
Předmět bude navazovat na výuku dílen a výpočetní techniky. Žáci si při něm vyzkouší práci na náročnějších projektech, pro které je v dílnách málo času – například stavba motokár, plavidel, ale i věcí denní potřeby ze dřeva a kovu. Při něm budou tradiční materiály kombinovat s díly vytvořenými na 3D-tiskárně. Cílem je, aby si žák (či skupina žáků) mohl práci odvést od počátku až do konce.
Taneční sport
.